Autopilot Raymarine Evolution EV-200 sport z p70R, ACU-200 & Sport Drive, przeznaczony dla łodzi sportowych
Zestaw zawiera:
Nie wymaga kalibracji!
Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution EV-200 eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia tak łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika.
Evolution AI™
Technologia Evolution to kulminacja doświadczeń Raymarine w dziedzinie autopilotów i działów badawczych firmy FLIR System, która w połączeniu z zaawansowaną technologią kosmiczną zaowocowała nową jakością w kontroli systemów autopilota: za pomocą algorytmów Evolution Ai
Ten innowacyjny przełom w inteligencji autopilotów pozwala autopilotom Evolution na obserwację zmian w otoczeniu i stała kalkulację i dopasowanie sterowania dla uzyskania maksymalnej wydajności. Rezultatem jest precyzyjne i godne zaufania utrzymywanie kursu, bez względu na prędkość jachtu czy warunki panujące na morzu.
Czujnik EV
Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie
Zamontuj czujnik EV nad lub pod pokładem, odporna obudowa jest w pełni szczelna i zbudowana wg standardów wodoodporności i zanurzalności IPX6 i IPX7.
Główne zalety czujnika EV
Jednostka kontrolna napędu autopilota (ACU)
Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota i także zapewnia zasilanie dla szyny SeaTalkng. Wybierz ACU, ktore pasuje do twojego systemu sterowania.
Wspierane napędy | |
ACU-200 | Dla napędów Raymarine Typu 1 hydraulicznego, linearnego i wirnikowego mechanicznego |
ACU-300 | Dla systemów sterowania solenoid i stale pracujacych pomp hydraulicznych Raymarine |
ACU-400 | Dla napędów Raymarine Typu 2 i 3 hydraulicznych, linearych i wirnikowych mechanicznych |
EV-1 Systemy z napędami Raymarine
EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.
Jednostki kontrolne autopilota p70 i p70R
Uzupełnieniem systemu autopilota Evolution jest jednostka kontrolne autopilota p70 lub p70R. p70 i p70R charakteryzują się żywymi kolorami wyświetlaczy i są obsługiwane przez intuicyjny interfejs użytkownika Raymarine LightHouse.
LightHouse organizuje wszystkie opcje w prostych strukturach menu, a szybki proces konfiguracji Evolution pozwali na jego uruchomienie w kilka minut.
Przeznaczony dla jachtów żaglowych, the p70 oferuje proste 1 i 10 stopniowe zmiany kursu przy pomocy przycisków.
p70R zawiera pokrętło kontrolne dla użytkowników łodzi motorwych. Uzyj pokrętła do obsługi menu i zmiany kursu, lub do aktywowania trybu sterowania motorem i sterowania ręcznego bezpośrednio z p70R.
Zestaw okablowania Evolution
Specyfikacja techniczna
EV-1 Czujnik | |
---|---|
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) | 12 wolt systemy DC |
Zakres napięć pracy (wolty DC) | 10.8 – 15.6 woltów DC |
Pobór prądu | 30 mA |
SeaTalkng LEN | 1 |
Czujniki | 3-osiowy cyfrowy |
Połączenia danych | SeaTalkng, NMEA 2000 DeviceNet |
Temperatury pracy | -20ºC do +55ºC |
Temperatury przechowywania | -30ºC do +70ºC |
Wilgotność względna | max 93% |
Oszacowanie wodoodporności | IPX 6 |
Wymiary | 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny) |
Waga | 0.29 kg (0.64 lbs) |
Zgodność EMC | Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia |
ACU-200 | |
Prąd wyjściowy napędu | Max ciągły 15 Amp |
Przyłącze sprzęgła | Do 2.0 A ciagłych, wybór pomiędzy 12 /24 V |
Połączenia | Czujnik wychylenia steru, przełącznik uśpienia, zasilanie, silnik napędu, sprzęglo napędu, Uziemienie |
Nominalne napięcie zasilania | 12 lub 24 wolty DC |
Zakres napięcia pracy | 10.8 do 31.2 woltów DC |
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") główny zasilacz | 300 mA (12/24 woltów DC) |
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") zasilanie SeaTalkng | Brak zasilania do SeaTalkng |
SeaTalkng LEN | N/A |
Wyjście mocy SeaTalkng | 3 A przyt 12 V (fochrona bezpiecznika przy 3 A) |
Oszacowanie wodoodporności | Odporność na skroplenie |
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. | 285 mm x 211.5 mm x 64.5 mm |
Waga | 2.2kg |
Jednostka kontrolna autopilota p70R | |
Napięcie nominalne (wolty DC) | 12 wolt DC |
Zakres napięcia (wolty DC) | 9 – 16 woltów DC |
Rozmiar ekranu | 3.5" TFT LCD 320 x 240 pikseli |
Kolory | 16 bitów kolor (64 tys. kolorów) |
Jasność LCD | 700 cd/min² |
Pobór prądu | 69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja |
Połączenia | SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1 |
Temperatury pracy | -25ºC do +55ºC |
Temperatura przechowywania | -30ºC do +70ºC |
Wilgotność względna | 93% max |
Wodoodporność | IPX 6 |
Zgodność | Europa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2 |